: HYBITION eyewear


Hybition은 항상 새로운 것에 감성을 주는 모든 언더그라운드에서 시작된 브랜드입니다.

메마르고 거대한 도시를 무대로 활동하는 스케이트 보더, 비엠엑스, 그래피티 라이터, 창조적인 언더뮤지션들에게 

새로운 감성과 에너지를 주기 위하여 2009년 봄, 서울의 이태원에서 시작되었습니다. 
2009년부터 현재까지 Hybition의 새로운 실험과 도전은 계속 현재 진행형입니다.

Hybition from underground culture and infuses emotion into the new.

The brand started at Itaewon, Seoul in 2009 to bring energies to skateboarders, bmx riders, graffiti writers, and 
creative musicians whose main playground is dry, mega urban city landscape.
Since 2009, the experiment of Hybition is still ongoing.








Hybition은 창조적이고 활동적인 사람들을 좋아합니다. 항상 그들에게 어울리는 제품이 무엇일까 생각합니다.

브랜드의 주력 모델인 선글라스 라인은 그렇게 탄생되었습니다.

기존의 선글라스가 가지고 있는 고정관념에 도전하여 자유롭고 파격적이지만 
기본을 잃지 않는 제품을 생산하고 있습니다. 

타 브랜드가 보여주지 못한 과감한 컬러조합과 스타일을 가진 
TRUTHFUL, SUGARY,FRETZEL,EVOLVE, UNIFY SERIES를 런칭하였습니다.

Hybition loves creative and active people. We always think what we can provide them. 
We’ve proposed basic accessories.
So the sunglasses line is come into the world.
Denying the stereotypes, we design free and offbeat models but still keeping the basics.

In that, we’re able to create TRUTHFUL, SUGARY,FRETZEL,EVOLVE, UNIFY SERIES that no other brands 
could make with these bold color combinations and styles.









Hybition는 단기간의 수익이나 인기를 끌기 위한 마케팅을 하지 않습니다. 

우리가 몸담고 있는 로컬신과 사회의 기반을 이루는 건전한 문화 활동을 서포팅하며 언제나 그들과 함께 서로의 
에너지를 주고 받고 있습니다.

한국 힙합의 대표적인 이름 가리온을 비롯한 언더그라운드 뮤직 씬과 크라운 해태 유소년 BMX선수단을 지원하는 등 
로컬과 더불어 커가는 활동을 하고 있습니다.

Hybition do not promote for short term profits or popularities. 
We exchange our energies with local scenes and support culture movements we belong.
We promote underground music scenes along with Korean hip-hop legend group - Garion, Crown Haitai youth 

BMX riders’ group and our friends to grow together.







단시간의 상업적인 이익과 미디어가 만들어낸 일시적인 유행 흐름에 Hybition은 편승하지 않습니다. 

서로 신뢰할 수 있는 마음과 더불어 새로운 역사를 만들 수 있는 상대와 파트너를 만들어 나가고 있습니다.

국내 스트리트 씬의 선구자적인 RONIN, KASINA,GVG,TUSSA  샵들과 긴밀한 관계를 유지하며, 
국내 멀티샵의 1,2위를 점유하고 있는 A-LAND, WONDERPLACE에 입점, 판매중입니다.
또한, 이러한 활동을 바탕으로 2012년 국내 선글라스 브랜드 최초로 롯데백화점에 입점하여 판매중에 있습니다. 

이후 홍콩의 A-LAND와 일본의 13VANGUARD와도 지속적인 파트너쉽을 맺고 있으며 

2014년 새로운 모델과 기존 모델을 기반으로 수정, 보안된 새로운 제품군의 해외시장 진출을 계획하고 있습니다.

Hybition is not chasing media trends nor temporary benefits. 

We build relationships based on mutual trusts and with those who can make new history.

Maintaining close ties with the pioneers of Korean street scenes - RONIN, KASINA,GVG,TUSSA, we’re getting 
continuous feedbacks on our products.
Hybition  models are now in No. 1 and 2 multi-shop of Korea - A-LAND and WONDERPLACE, and in 2012, 
our sunglasses started on sale in Lotte Department Store as the first domestic sunglasses maker.

Since then, we’ve established stable partnerships with A_LAND, Hong Kong and 13VANGUARD, Japan.

And now, revised from past feedbacks on our products and based on experiences with artists, we’re preparing 
unprecedented 2014 models to meet more people in overseas. 







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